poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Prorok Codzienny

News
NIEWINNY ZA KRATKAMI?

     Dokładnie dwa dni temu informowaliśmy państwa o zarzutach postawionych trzem czarodziejom w sprawie zeszłorocznego porwania Christophera i Hiacynty Selwynów. Dziś wiadomo, że żaden z aresztowanych nie przyznał się do zarzucanych mu czynów.
Parcival H. - pracownik Ministerstwa Magii napisał do naszej redakcji krótkie oświadczanie.
"Czuję się oszukany i napiętnowany. Ministerstwo chwyta się czegokolwiek by uciszyć sprawę! Selwyn wymyślił to wszytko. Jestem niewinny i będę się bronić do skutku. Jestem wdzięczny wszystkim, którzy we mnie wierzą. Mam ich wsparcie i świetnego prawnika!" - oświadczenie Percivala H.
Trzeba przyznać, że oświadczenie jest krzykiem rozpaczy. Ministerstwo odpowiedziało nam jedynie, że aresztowania były wynikiem zarówno zeznań jak i dochodzenia przeprowadzonego przez grupę Aurorów i Brygadę Uderzeniową.
"Dla mojego oddziału jest to sprawa priorytetowa. Od miesięcy szukamy powiązań miedzy  różnymi czarodziejami i mugolami a porwaniem. Śledztwo trwa, a wyrok jeszcze nie zapadł."  - powiedział krótko Samuel Wright, zajmujący się dochodzeniem pracownik Brygady Uderzeniowej, zapytany dziś o podstawy zatrzymania Percivala H.
"Nie wykluczamy kolejnych aresztowań." 
Czy Ministerstwo nie zabrało się do "robienia porządku" zbyt ostro? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz